哥们我跑路了

本质多标人
emo的时候不是在谦虚
bgb bl gl通吃的人,xp很怪而且搞艺术创作不是很在乎道德
There For You - Martin Garrix/Troye Sivan

So when your tears roll down your pillow like a river,

每每你泪如雨下 濡湿枕边,

I'll be there for you,

我会在那儿守候着你,

When you're screaming, but they only hear you whisper,

每当你竭力嘶吼 却无人理会,

I'll be loud for you,

我会替你大声呼喊,

But you gotta be there for me too,

我想你也一定会陪伴着我吧。



家人们,好代伏黛啊啊啊啊啊

评论

热度(16)